رويايـــــــــــــــــــــ سرخـــــــــــــــــــــ

قالب پرشین بلاگ


رويايـــــــــــــــــــــ سرخـــــــــــــــــــــ
نويسندگان

فوتبال حرفه ای نیازمند ابزار است ؛  مدیریت، بازیکن، تماشاگر، مسئول و رسانه حرفه ای.

رسانه تصویری حرفه ای امروز خلاء ای در ورزش کشور است. هر چند با توجه به زیرساخت های موجود توقع داشتن شبکه خصوصی یا حرفه ای در ورزش از بین می رود اما آیا انتظار عدالت از صداوسیمای دولتی در برخود یکسان با تمام تیم ها توقع گزافی است؟

مشخص نیست به چه دلیل و به کدامین گناه ، عداوت با پرسپولیس به شبکه ای خبری در صدا و سیما کشیده شده و ناجوانمردانه بر پیکره تازه بهبود یافته این تیم ضربه می زنند.


هر چند این رفتار مسبوق به سابقه است و در جریان داستان سازی ماجرای مدافعان این تیم بیشترین سهم بدون اغراق نصیب صدا و سیما میشود ، اما شبکه خبر به طور خاص با ارائه گزارش هایی جهت دار این فرضیه را قوت بخشیده است. تهیه گزارشی در مزمت بازیکن سالاری با محوریت کاپیتان پرسپولیس بلافاصله بعد از انتقاد از رییس سازمان لیگ ، بیان جملاتی عجیب و حاشیه ساز در گزارش ورود دنیزلی مربی جدید پرسپولیس به ایران ، ارائه گزارشی خبری به بهانه اولین تمرین مربی جدید و پرداختن به  مسئله درگیری لیدرهای سابق این تیم  و پخش سخنان آنها ! ، سوالات چالش برانگیز متعدد خبرنگار این شبکه از مصطفی دنیزلی در بدو ورود در همان فرودگاه و.... از نمونه شاهکارهای عدالت محوری این شبکه است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 23 دی 1390برچسب:, ] [ 23:31 ] [ جواد ]
درباره وبلاگ

سلام به دوستان گلم فقط يه معرفي كوتــــاه از خودم چون مي دونم اكثر بچه ها بنده رو مي شناسند من جواد هستم(چقدر كوتاه) واسه آشنايي كامل و آگاهي از به روز رساني وبلاگ اين ايميل بنده(pplove1368@yahoo.com) در خدمتيم
آرشيو مطالب
لینک های مفید
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 87
بازدید هفته : 156
بازدید ماه : 150
بازدید کل : 52983
تعداد مطالب : 246
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1



كد تغيير شكل موس